tisdag, februari 05, 2008

jag är på "blä" humör, och jag är sjuk. jag har rättare sagt feber. jag har inte det så ofta .. anledningen till varför jag sitter här, och inte knatade i väg på dansträningen just nu är för att om jag skulle gjort det, skulle jag varit tvungen till att gå till skolan i morgon, och om jag hade gått på dansen hade jag definitift varit sämre i morgon, och skulle gärna stannat hemma.
så nu har jag möjligheten att vara hemma i morgon, om jag fortfarande har feber.

dagen har varit seg. seg första timme- so, satt i solstolen i klassrummet och sov .. alla var utspridda och pluggade på sitt, jag var för trött för det. på tyska lektionen därefter hade vi ingen lärare, jag satt och grät för ingen hade alvedon .. då råkade jag ramla av stolen, skratt, och sen fick jag en alvedon, och blev tyst.
sen hade vi rast till 10.00 då vi skulle ha nationellt prov i svenska. då somnade jag i max knä. maria (svenska lärare) tyckte inte att det var så smart, skulle jag smitta ner honom ? (jag tror i alla fall inte att jag gjorde det).
provet gick bra. satt och snuvade och hostade tillsammans med lisa. var klar till 11.30 då jag gick hem.
jag fick låna två filmer av johanna: "the perfect man" och "honey", kollade på dom. rosol och johanna kom med semlor och glass när dom slutade, kollade på "honey" igen (x 2), sen dansade vi lite. trots min feber .. jag kallsvettades efter vadå, 2 minuter ?
johanna gick hem och en timme senare kom jenny och frida, rosol jenny och frida gick för 10 minuter sen (?), dansen.

så nu sitter jag här med jonasjonas och känner mig onödig. hejdå.

och hörrni, kan ju berätta det att alla kan kommentera i min blogg nu,
var visst ngn inställning jag hade som gjorde att ni inte kunde göra det.
men kommentera på, då blir lilla jag glad. :)

Inga kommentarer: