lördag, februari 16, 2008

"nu är det lördag igen, och då satt jag och deppa, jag tyckte allting verka meningslöst"

stämmer inte alls, visst är det lördag- men det har varit en bra sådan. en riktigt bra. jag vaknade runt nio i morse. duschade, fixade i ordning mig och satt en stund vid datorn. klockan elva åkte jag, mor och bror till landet. vi skulle äta lunch med min mormor och morfar. det var jättetrevligt, vi åt, jag provade klänningar, och så var vi ute och gick en sväng (allt ser så annorlunda ut, när det inte är sommar).
jag kom hem runt tre, då fick jag reda på att bea (ni vet, beatrice från fjällen, som jag inte träffat på ett och ett halvt år) skulle spela innebandymatch i gröndalshallen klockan fyra. så jag knatade dit, kollade på matchen, snackade med bea (trevligt att se dig igen bruden!) och gick hem igen. då väntade middag.
victor kom till melodifestivalen, vi kollade på den, han vandrade hem (vidare, egentligen, han gick till jimmy).
och nu sitter jag och väntar på staffan, han ska komma till mig, vi ska vandra tillsammans till max mor och kolla på film (han (staffan) hade tydligen kirrat en nice one!).

den här dagen har inte varit fel. jag har haft lite kontakt med matilda också, vi ska ju klättra i morgon ! johan var lite konstig i hans sista sms .. undrar om det är något. han kanske har fått ögonen på någon annan, och har inte tid med mig längre .. ?

hoppas ni haft en bra lördag.
har ni tråkigt kan ni alltid skriva eran lördag i en kommentar.
nu kom staffan.

Inga kommentarer: