onsdag, mars 12, 2008

FÖR KRÄSEN, ELLER FÖR OKRÄSEN ?

När det handlar om killar, vad väljer du ?
Vad är du, och finns det något mellanting ?

Själv är jag för kräsen. Jag tycker att det handlar om så mycket, och jag vågar inte göra fel. Jag har en kompis som är mig raka motsatsen, och vi diskuterade det här i går. Vi kom inte fram till något klokt alls.

Jag skulle inte vilja vara så kräsen som jag är, det finns ju hundratals killar som är hur underbara som hällst. - Som jag skulle kunna strunta i för att det inte känns rätt. Och det är väl så det är ? Det måste ju kännas Rätt ?
Men det är läskigt att inse att man inte känner som man gjorde i början. Då har man ju misslyckats, och nu har jag gjort det så många gånger, att jag inte vågar försöka igen.

Min kompis ser det på ungefär samma sätt, Fast motsatsen. Hon stör sig på att hon är så lätt att få, hon har blivit sårad så många gånger, kanske bara på grund av det. ?
Hur gör man för att komma ifrån det ?

Hur ska jag göra för att komma ifrån mitt problem ?
ÄR det ett problem, eller behöver jag bara tid ?

Finns det något mellanting, mellan kräsen och okräsen ? Det måste det finnas, väl ? Den som inte är för kräsen, och inte för okräsen, som tänker och känner först, och gör sen ? Det måste väl vara ett mellanting, eller ?

Så ska jag bli. Jag har kommit på ett nyårslöfte, lite sent.
Men ändå, jag ska börja med det nu.

TjenisPenis.

Inga kommentarer: