lördag, mars 01, 2008

TjabbaTjenaHallå. I´m baack. !

Just nu sitter jag och väntar på att Olov ska komma hem från Sthlm, och roar mig så länge med att blogga, och titta på Melodifestivalen. Min dag har varit ganska seg, beror på att jag suttit i samma ställning i bilen mellan 07.20 och 15.15, och fått grymt ont i rumpan. Suck. Men jag hade en trevlig mess-stund med petra.
När jag kom hem drog jag på mig träningskläder, gick ut och sprang 7 km. Duschade, käkade, la in bilder på bdb och lämnade tillbaka försenade filmer till filmkedian (jag tror att folket där gillar mig, jag behöver aldrig betala för försenade filmer, haha).

Hoow !! Fronda på Melodifestivalen, synd att han inte är så bra: han ser sjukt bra ut.

Min vecka har varit otroligt bra. Brädåkning, nya sköna kompisar, trevliga kvällar, upplevelser med familjen (hah! som är något oförglömliga), god mat, kul underhållning, skojiga promenader. Nja, jag har inget att klaga på. Jag fick träffa Elias som jag inte träffat sen förra året- ett år till nästa gång.
Jonas och Mathias. Trevliga prickar det, på olika sätt, hah.

Jag mår Grejt. Björn Gustavsson, shiit.

Okej, det här sög. Det var inge bra att inte skriva på en vecka. ! Men jag kommer förhoppningsvis igång snart. Kanske råkar vara så att jag inte har så mycket mer att skriva om, för tillfället.
Men snart är ju plugget igång igen .. Kan knappt vänta. ! :/
Då blir det saker att skriva om. (:
Jag tycker att Olov ska öka lite.

I morgon är det pluggtajm, fotbollsträning mellan 14.00-16.00,
sen måste jag träffa J.
Mycket att snacka om, ni vet.

Bajbaj/ E

Inga kommentarer: