torsdag, april 17, 2008

- "Har du något val?"
- "Neej ..."

Naj, det är ju så att jag Inte Haar det. Men vad gör jag åt saken ? Försöker undvika honom och, jo det går ju Jättebra. Åh, vad jag gillar mitt liv just nu. Okej, så mycket ska jag inte klaga: Jag har träning i kväll som jag ser fram emot, jag fick reda på att jag kom in på den linjen på Gymnasiet jag ville idag, och i skolan har jag mina lärare som peppar mig till toppen. Så, det är bara ett litet Pyttepyttelitet problem .. Jag vill inte säga att jag inte gillar dig.

För jag gillar dig som kompis, du är jättetrevlig. Och du är kul. Herregud vad patetisk jag låter! Varför kan jag inte bara säga som det är ? Till dig. Urk.
Aja, i morgon börjar jag 12.25, och slutar 13.40. Vi har komp. ledigt hela förmiddagen för saker vi har varit på utanför skoltiden. Jag ska skriva på rödatråden har jag tänkt, och plugga lite tyska, och matte. Och no. Oj, vilken förmiddag. Nice med Sovmorgon i alla fall .. Ha det bra. (:

Inga kommentarer: