lördag, april 19, 2008

Hej. På förmiddagen cyklade jag med mamma och lämnade pengar till Therese, sen ner för att köpa nytt shampoo till mig. Nu fick jag något milt, mjukt, men: som luktade stearin. Hmm. Sen pluggade jag (v.s skrev träningsdagbok från v. 6 fram till idag). Och när jag var klar med den var jag så rastlös att jag gick ut och sprang, jag har precis käkat lunch och ska plugga vidare nu tror jag. Jag ska ta 18.09 tåget in till Sthlm idag, Olov och hans band ska spela vid Plattan runt 19.00, så jag tänkte jag skulle kolla på dem (kanske får sällskap av Johan Staffan Max och Donken). Rosol skulle träffa Jhonny i Sthlm idag, och Sara skulle till sin pappa över dagen, så vi bestämde att vi ska ta 20.52 tåget hem tillsammans och sedan kolla på film. Ser jag fram emot, Vi hade så trevligt igår (bli inte förvånade).

Det är mulet ute, på förmiddagen satt jag i solen uppe på verandan och pluggade med ett täcka omkring mig. Skönt. Nästan lite sommarvibbar av det. (:

Inga kommentarer: