tisdag, april 15, 2008

Hejsan. Jag vet att jag har varit förbaskat dålig på uppdateringen här den senaste tiden, men som jag kanske har sagt har jag fixat en personlig blogg där ingen annan kan läsa- och det är kul. Då får jag verkligen skriva som jag känner och tycker, men mest berättar jag hur min dag har varit, från början till slut, och känslor om saker som hänt osv. Så.

Men i alla fall, jag har inte nämt något om min helg än, men den var myycket trevlig. Jag sov hos Julia från fredag till lördag. Det var mysigt, vi gjorde ansiktsmasker, kollade på filmer, pratade med hennes mamma, var barnvakt, badade och bara tog det lungt. Sen jobbade jkag på lördagsförmiddagen mellan 10.00-11.30 ungefär. Jag och mamma jobbade med båten, det gick inge vidare, kan jag ju säga- men shit vad vi garvade (allt gick åt pipsvängen).
Runt 16.00 gick jag till Madde för att äta tårta, så kom mor och hämtade oss 16.30. Vi åkte vilse påvägen till Kalle. Men eftermiddagen flöt på och vi hade jätteskoj i hans jättevilla. Senare på kvällen åkte vi till lokalen där Olovs band skulle ha sin spelning, jättetrevligt, och grymt bra. Max Donken Johan och Mauri kom från Nynäshamn för att kolla med oss. Kul ! (:

Sen åkte vi hem till Kalle igen, och jag Madde och Kalle däckade (somnade) framför en bra film som gick på tv, efter att ha snackat och masserat varandra.

Söndagen. KUUL! Vi vaknade och åt frukost runt 11.00 med Rolle o.c. Sen kollade vi klart på Atlantis- en försvunnen värld m. Kalles lillasyster. Sen åkte vi och kollade på lamm, de yngsta var 1 timme gamla ! SÅ SÖTA! Vi fikade hos Rolles bekanta och sedan åkte vi hem till Nynäshamn runt 15.30 då jag mötte upp Johanna. Vi köpte godis och kollade på två filmer (hade tänkt bio 16.00, men den var flyttad till 19.00). Sen gi´ci vi ut en sväng med Signe och Jessica, och sen träffade jag en annan kompis runt 20.00 och vandrade till 22.00. Trevligttrevligt.

Sen sov jag gott.

Inga kommentarer: