onsdag, april 02, 2008

Idag slutar jag 11.30. Kan man säga annat än Grattis ? Så Sköönt .

Jag har egentligen ingenting att skriva, men jag kände att jag hade tid och lust att sätta mig framför datorn, då jag kom på att jag inte började förrän 08.30.
Jag hade utvecklingssamtal igår kväll, det gick superbra. Riktigt stolt över mig själv, BildJohan har tydligen kommit på att jag faktiskt är Värd ett vg i bild- ska man säga Tack ?
Men seriöst så är jag nöjd och ska kämpa vidare.
Senare på kvällen hade vi fotbollsträning på Kvarnängen. Det var så kul ! Det var första riktiga träningen för mig på länge, där jag kände att jag var med hela träningen och verkligen tog i. Och shit vad bra det känns efteråt. Tror faktiskt att jag ska lägga ifrån mig handskarna ett tag, lira ute och visa för mig själv att jag fortfarande kan. För det var så grymt kul- inte för att jag glömt hur kul det var, men jag har varit lite nere på senaste tiden. Och Kajs-maries uppmuntrande ord gjorde mig gott.

Så, nu ska man vandra tillbaka till den underbarasta byggnaden i Universum .. Plugget. Men suck, det är ju bara 3 timmar, varför klagar jag ?
Efter skolan ska jag gå hem och ta det lungt, springa en vända, och sen troligtvis leka med någon skojig person.

Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: