tisdag, april 01, 2008

Tjabba !
Just nu sitter jag i plugget, vi har precis börjat våran första lektion i dag och det går väl sådär. Vi har fått nya bärbara datorer, en var till alla i klassen. Det är nice !
Men saken är den att vi får det nu, när vi typ slutar plugget- woho !

Jag och Rosol sket i plugget i går, fick tillåtelse av päronen att skolka (dom sjukanmälde oss), Hon kom till mig runt halv elva, då hade jag redan gått upp, duschat och käkat frukost. Sen började vi plugga, vi pluggade nostop till 12.50, då vi tog en timmes paus. Vi käkade lunch och satt och snackade till 14.00 då vi återgick till att plugga. Johanna kom när hon hade slutat, 15.00, och vi hamnade i hallen och käkade glass och snackade om dagen. Fyfan vad vi hade missat saker i plugget ! Det var en tjej som hade hällt mjölk i en annans huvud, och då hade den andra tjejen spottat den tjejen i ansiktet.
Shit asså. ?

På eftermiddagen tog jag det ganska lungt, hade trevligt med bror och far i köket. Och efter middagen lekte jag med Kristopher för att jag inte orkade plugga mera. Vi stack till filmkedian, hyrde film och gick hem till mig. Så degade vi till 22.15 någonting. Mycket trevligt.

Vi börjar med rödatråden arbetet i dag, jag har precis bestämt att jag ska skriva om könsdiskriminering i skolan. Det kan bli ganska intressant, har redan börjat spana runt efter fakta. KÄnns bra eftersom att jag annars brukar vara ganska seg i starten, och snabb i slutet. Men det här ska planeras så allt blir bra, eftersom att det är ganska mycket i plugget i övrigt nu,

önska mig lycka till- jag har muntliga nationella prov i matte i dag. Ganska snart, 20 minuter ?

Ha det bra. (:

Inga kommentarer: