söndag, mars 30, 2008

Hallå !

Jag kom hem från Gotland för 2 h och 45 minuter sen. Det har varit Grymt kul, jobbigt och ibland riktigt segt. Men träningen har varit najs, om man räknar bort att vi fick lira på ett flygfält med gropar och skit och att det blåste så förskräckligt. Men umgänget har varit kul, nätterna har varit långa, och snuvan har tagit över min näsa. Jag har precis suttit och skrivit dagbok för de fyra gångna dagarna, det har inte rikigtit varit tid för det på Gotland .. Så jag tänker inte skriva så värst mycket mer här.
Men det är skönt att vara tillbaka, samtidigt som jag bara skulle vilja ta första bästa färja tillbaka. Thats life.

I morgon blir det inget plugg för mig och Rosol. Vi ska sova ut, sen kommer hon till mig runt 10.30 med vindruvor och kittet, så ska vi sätta oss ner i lugn och ro och plugga allt vi missat under lovet.
Det är nämligen så att vi haft sjukt mycket läxor under lovet, fast man i själva verket inte får ha det, och jag (eller Rosol) har knappt gjort någonting .. Vi har lite att ta ikapp.

Men det fixar vi i morgon. (:

Natti.

Inga kommentarer: