onsdag, mars 26, 2008

hej och hopp. i morgon åker vi till gotland, och jag är jättesprallig. inte det att vi ska åka (okej, lite kanske) mest för att jag inte spelat fotboll på hela lovet, ska bli skönt att komma bort från nynäs några dagar och andas lite, och få umgås med rosol- nonstop. woho ! (: shit vad du kommer döö när vi ska åka därifrån. ååh, vad jag längtar ! (;

det där gav mig minnen från förra året, då det var jag, rosol, jenn, frida, sara och linnea på träningarna, och på cuperna och lägrerna. jag saknar det, det är tur att vi har varandra, utanför planen brudar. nu blir det deg i soffan, hopp framför singstar eller skratt i spelhörnan i stället. men det är inte helt fel det heller.

jag har kommit på mig själv med att tänka på onödiga männsikor ganska ofta, varför gör man det ? det ger mig bara mer problem, och jag mår dåligt. jag har bestämt mig för att faktiskt ge upp det som jag inte kan göra något åt, och göra något åt det jag faktiskt kan göra något åt. leva mitt liv helt enkelt. sen kan inte jag göra något åt om någon vill leva som jag, eller inte leva som jag. det är deras problem, right ?

jag är i alla fall glad över allt jag har.
jag är lyckligt lottad på den goda fronten.

jag tror ändå att du älskar mig någonstans där inne,
det är därför du hatar mig.


liite .. självsäkerhet, kanske ? (;

mitt lov har varit lyckat, såhär långt.
och jag ska göra det så mycket bättre,
med rosols hjälp.
ha det nice hemma i nynäs. :)

Åh ! jag kom på en pinsam sak som hände i går kväll, när vi hade fest för rosol hemma hos sara !
jag satt och läste "lilla boken för dumma blondiner" i fotöljen i köket.
då kom plötsligt det här skämtet upp, som jag läste direkt:
"vilka två saker i luften kan göra en blondin gravid?"
"hennes fötter"
några av tjejerna förstod inte den här först, så jag demonstrerade,
och precis då, kommer saras mor in i rummet,
och går fnittrandes därifrån.

heh. :o

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill bara passa på att notera hur blond du är, det var du som inte förstod "Två fötter i luften" grejen, så jag berättade och den när du förstod så försökte du efterlikna ställningen :D haha :P

Wakeskatebrud sa...

jajajaja Deet är ovesäntligt :O, ;)