tisdag, mars 25, 2008

"man kan inte ha en sexuellrelation med sin bästavän."

ursäkta mig ? har jag Någonsin visat att Jag vill något mer ?!
tänk över det där pojken lilla, annars vet jag inte vart det här kommer sluta.


Men i alla fall, så kom jag precis hem från landet- Så skönt ! Jag menar inte att det har varit tråkigt där ute, men i morse när jag satte mig i bilen för att åka hem var jag trött på nätter utan sömn och bestämda tider överallt och hela tiden.
Men det har varit roligt annars, det var mysigt att få träffa O& F igen, sitta och spela GH, kolla på film, fiska, fika, spela spel och leka med lilla D (O& F´s lillkusin).
Det kändes nästan som sommar, innan det började snöa sådär förskräckligt mycket i går morse. Fast, det hade liite tur med sig. Jag och bror skulle gå upp till O& F, eftersom att det var så mycket snö kunde vi inte cykla- det var inte plogat. Och när vi var utanför A& A kom jag på att jag kunde få rida på brors rygg .. efter det att vi haft snöbollskrig och försökt pricka J& L´s gungstolpe från vägen (jag var bättre på det än bror, han träffade inte- jag gjorde, fast han träffade mig istället ..). Jag hoppade upp på hans rygg, han höll i mig och började springa (varför? haha!=), och efter några meter så bara vek sig hans ben ! det var såå kul ! han ramlade omkull och fick mig övers sig, så rullade vi ner i diket, som var Fyllt med blaskig snö.
Men shit vad vi garvade ! Det var grymt kul ! :)

det kommer snart bilder till bilddagboken från min helg.

Inga kommentarer: