torsdag, april 24, 2008

Solen håller i sig, idag sa de att det skulle vara 17 grader nu på eftermiddagen. Det är verkligen uteväder, men man blir ju så trött när det är så varmt som det är nu. Jag tror inte att jag är ensam om att gå in och gömma mig efter att ha varit ute i solen någon timme.
Okej skoldag. Började 08:10 (fast man kunde komma mellan 08:10-09:10) med svenska. 09:50-11:20 skrev vi nationellaprov i matte (B1 och B2). På den långa rasten innan hade tjejerna i min klass varit ute och hoppat hopprep i solen för att tjäna poäng. Vår idrottslärare har kommit på någonting, men jag orkar inte förklara Vad det är han har kommit på. Syftet är i alla fall att vi ska vara ute mer på skoltiden för att kunna prestera bättre.
Jag har skrivit på mitt rödatråden arbete sen jag kom hem (slutade 11:20 eftersom att våra lärare hade någon blablabla-eftermiddag), och suttit ute och läst- för länge, jag är helt grötig i huvudet. Jag vet inte vad jag ska göra fram till 17:00 då jag ska äta middag, 19:30 har vi vår första träning på gräset, woho. Men jag tror jag ska ringa en gammal vän jag inte pratat med på ett tag. Skulle vara trevligt att veta hur hon har det. KramKram.

En vecka idag tills min klass åker på klassresa till Göteborg. (:

Inga kommentarer: