torsdag, maj 15, 2008

En kul dag idag. Var på Sthlms vandring med 9AB, fast vi var indelade i två grupper, så jag gick inte med alla. Men jag Johanna Cecilia Rosol och Paulina hade trevlans. Vi kom hem runt 14:30, jag och Johanna hyrde film. Degade hemma hos mig, käkade middag. Johanna vandrade hem och jag satte mig och pluggade engelska och ritade klart min bilduppgift- jag är nöjd.
19:30-21:00 har vi träning, ska vandra sällskap med Rosol upp, kul. Det är lagfoto, och förhoppnigsvis inte så kallt, för mina underställsbyxor är i tvätten .. Apa.

Ibland förstår jag inte vad folk menar. De pratar om sådant de inte har någon aning om, eller gör själva- så klagar dom på andra, som egentligen inte gör någonting. Vad säger man till dem som gör så?
Jag tror att det är bäst om jag är tyst.

Ha det bra.

Justfan ! Hockey-VM igårkväll, någon som missade det ? I så fall kan jag ju meddela att Sverige vann ! Wooho, där fick ni Tjeckien, Grattis oss. Nu är vi i .. Kvartsfinal, visst? Rätta mig om jag har fel.
Men det är i alla fall Grymt ! Superkul. ! (: (Heh, jag älskar när Sverige vinner, hoppas att dom tar sig ända fram..)

Inga kommentarer: