onsdag, juni 04, 2008

Ni borde förstå att jag mår bättre, eftersom att jag faktiskt sitter här. Jag är på bra humör, brorsan spelar hög sommarmusik, och idag köpte jag och mamma en avslutningklänning till mig. Inte någon jag hade trott att jag skulle fixa att ha på mig, men jag tror att det fungerar. Söt var den i alla fall.
Jag har ångest, jag måste packa. Eller, jag har gjort min packlista, väntar på att mamma ska komma hem så att hon kan springa runt och plocka alla saker jag ska ha med mig- eftersom att jag inte är Så rörlig än.
Idag har varit som de fyra föregående dagarna, jag har legat och läst (dock inte i solstolen idag) och kollat på filmer.
Harald ska inte med i morgon, jag hade missat det: man måste vara 16 år. Upps, kommer jag vara den ända som inte har fyllt än? Aja.
Ska packa klart det sista och läsa i morgon förmiddag. Tolv ska mamma hämta mig, och jag får ligga i hennes soffa på jobbet och läsa till ett då hon skjutsar ner mig till Nss. Holm är där och ska plocka upp mig.
Ni får ha det så bra. Fyllde på luren idag, så ni får gärna skicka ett trevligt sms ¨så lovar jag att svara.

Och juste! Rolle, jag är så hemskt ledsen! Jag tackade aldrig dig! Eller jo, men jag skrev bara om Ronny här. Det var lika snällt av dig, men jag antar att jag blev så ställd över att Ronny gav den till mig att det inte sjönk in att den var från dig med. Och när du väl sa det, tog jag inte in det, även om du fick en bamsekram.
Tack så jätte mycket. Det ska bli trist att lämna er.

Inga kommentarer: