tisdag, juni 03, 2008

Varför bryr jag mig så mycket om en avslutningsklänning? Jo, det hade jag aldrigt gjort, om det råkade vara så att jag faktiskt hade en!
Och inte heller om jag inte låg hemma hela dagarna, ägnandes åt att på förmiddagarna läsa böcker, och senare kolla på filmer.
Vad gör jag med mitt liv just nu? Inte för att jag kan göra så mycket.. Men det känns som att mitt sommarlov redan har börjat.
Och att det har fått en riktigt dålig start.
Men jag hoppas att verkligheten blir någonting annat.

På torsdag åker jag till Vitsgarn med Madeleine Harald Sandra och Martin. Det ska bli kul, vi kommer hem på söndag. Jag får bara vara med på teorin, praktiken ska jag kolla på.. Känns tråkigt, men jag ska i alla fall vara med. Det är 10 timmar teori, och 20 timmar praktiskt. Åh.
Om det inte funkar för mig kommer mamma och pappa och hämtar mig, jag verkligen hoppas att det kommer att ha blivit mycket bättre till på torsdag!
Annars får jag inte åka. Men nu gäller bara 8 alvedon om dagen+ 2 andra+ 3 av en annan. Förhoppnigsvis hjälper det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj, alvedon.