lördag, juli 12, 2008

TjabbaTjenaHallå! Kuliga dagar, när skrev jag sists? Tisdags. På onsdagen var vi ute och seglade, och torsdagen också. Riktigt härligt, soligt. Vi badade, gick runt på två öar vi inte varit på på Länge och roade oss på andra sätt. Kvällarna var mysiga med film och jag träffade Johanna Lundell i förrgår för första gången på nästan hela lovet! Heelt sjukt hur man kan gå från att ses varje dag, till att knappt se varandra på Tre veckor i samma stad. Men det var jättekul att träffas och ha kul, i sällskap av killarna lite senare på kvällen.

Igår var jag på GRÖNALUND. Heh. Och jag åkte.. FRITTFALL! Jag var livrädd, men jag gjorde det, och jag ångrar mig inte. Vi var helt galna, men det var grymt kul, verkligen. Och när jag kom hem hade jag och "Lundellskan" myskväll bara hon och jag, började med en långpromenad-> bastu-> te och mackor-> gå ut i min Friggebod. Vi sov i den inatt, trevligt. Låg och lyssnade på musik och snackade. Jag har saknat att inte få prata med dig som vi kunnat göra varje dag förut, men det här kommer helt klart att fungera. Du är en av mina bästa kompisar, det vet du (a). Och för att byta samtalsämne, så måste jag bara nämna ett namn på en person jag fortfarande tänker gifta mig med när jag blir stor.. Fernando Torres. (;

Kram Emma

Inga kommentarer: