tisdag, juli 08, 2008

Hallå. Dagarna flyter på. I morse sattes min tandställning på underkäken på plats, och de bytte till en tjockare tråd på den övre. Urk, vad ont det gör.
Sedan har jag varit med Olov Johan Donald och Albin (senare kom Max). Badat, kollat på film, och kört Skate på studdsmatta. Trevlans har vi haft, jag dock utan mat. Soppa till lunch, soppa till middag. (Soppa räknas inte längre som mat.)
Imorgon ska jag ut och segla med min familj över dagen, ska bli kul! Har inte seglat något med vår båt än i år (inte jag, resten har)- så det ska bli riktigt skönt att komma ut en sväng. Egentligen skulle vi sova i båten, men eftersom att vädret är så ostadigt och så är det brors första inte-jobb-dag så ska vi sova hemma istället.
Men det är ju bra, då kan jag Harald och Johan(?) gå och äta glass i hamnen imorgon eftermiddag/kväll.
Mamma mötte Svenska-Maria idag. Jag hade ju velat göra det! Jag saknar dig, det händer ju att du läser min blogg. Det känns konstigt att inte se dig varje dag, ingenting jag tänkte på förra sommarlovet, men i år. Det var ju sista året, och nu tog det liksom slut, för fort. Såklart att jag vänjer mig, men jag längtar tills den dagen då jag stöter på dig på stan så vi kan stanna och prata lite.

Bara för att jag såg några filmer idag..
Så har jag en film jag tycker att ni ska se: "Vid din sida"
Och så har jag en film ni Absolut inte ska se: "Black Water"

Ha det bra tills vi hörs igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fan, heter jag max nu ? :D :P

Wakeskatebrud sa...

oj!! :O fel namn (a)