torsdag, juli 03, 2008

Om inte gårdagen hade funnits, hade inte det här inlägget heller det. :
Det här inlägget ska jag tillägna till min älskade lilla flicka som heter Sara. Okej, så liten är hon inte egentligen, lika gammal som mig- om jag ska vara ärlig. Men i alla fall, Sara har allt: hon är snäll, kul att vara med, omtänksam, knäpp, galen, kärleksfull och oftast tänker hon sig för två gånger innan hon gör något.
Men det missade hon igår. Det ledde till att hon blev påkörd av en bil då hon cyklade hem från sitt sommarjobb. Hon ringde mig vid 23:00 på kvällen och berättade det, och jag nästan skrattade henne rakt i ansiktet. Jag fattade inte att det faktiskt hade hänt, men när jag väl förstod det fick jag som en klump i magen.
Du ska veta att vi tänker på dig. Och även om jag vet att du mår mycket bättre idag, efter en natt på Karolinska med sköterskor omkring dig nästan hela tiden, så har jag inte direkt fattat att du inte mår bra.
Vi tänker stå vid din sida, och hjälpa dig att gå på toa om det skulle vara så. Det vet du. Jag tror inte att vi berättar hur mycket vi tycker om varandra så mycket som vi egentligen borde göra. Även om vi vet om det, så är det skönt att höra det.
Och vi älskar dig. Tillsammans är vi bäst. Din sommar är inte förstörd, vi och andra ska hjälpa dig att få en lika bra sommar som vilken som helst. Stora kramar/ "The Gang"


Inga kommentarer: