onsdag, juli 02, 2008

Tjabba. Den andra Juli.
Igår var jag ute och sprang, kändes skönt- men jag har fortfarande lite kvar för att ha kommit ikapp (suck.), drar med mamma idag igen. Jag vill verkligen börja spela fotboll Nu!
Igårkväll var jag med Johanna Linda och Ida, det var grymt kul. Sedan kom killarna över.
Senare idag ska jag till landet över eftermiddag/kvällen. Fredrik kom ut igår, ska bli jättekul att ses igen. Och så är Niklas och Mattias där, trist att Olivia kommer imorgon.. Vi går verkligen om varandra.
Imorgon kväll åker vi till Waxholm på wakeboardtävling (fast nu har jag kommit fram till att jag inte orkar vara med på den, ska börja köra mer för sm istället), och kommer hem på lördag. Det ska bli kul, Matilda kommer och vi har inte träffat varandra sen i vintras, det är fÖr lång tid. Men då har vi mycket att prata om nu (det skulle vi haft i alla fall, heh..).
Mina föräldrar undrade om inte jag ville ut och segla istället för att följa med, nu när jag ändå bestämt mig för att inte tävla, då sa jag nej. Jag ångrar mig lite, även om man träffar folk, tänk om det är värsta soligt hela helgen.. Då skulle det vara skönt att vara ute på sjön.

Måste bara .. Fernando Torres. <3

Inga kommentarer: