måndag, juni 30, 2008

Hejsan. Jag måste bara säga att SPANIEN vann igårkväll, om det är någon som har lyckats undgå det. Och FERNANDO TORRES gjorde målet! Min käraste, jag lovar att jag ska gifta mig med honom när jag blir stor. Jag loovar!

Jag har en jätterolig dag att se fram emot idag! Jag och Johan ska lära Petra att åka Wakeboard och det kommer att bli jättekul, + att jag kommer att få åka lite jag med. Hihi. Och senare när min bror har slutat jobba ska vi åka in till Sthlm och handla, kulkul! Ska bli kul att vara ensam med honom där inne igen. Yeey.
Och senare ikväll ska jag höras med några nya tjejkompisar som är jättetrevliga och kul att umgås med.

En äkta sommarlovsdag (synd bara att inte vädret säger detsamma). Även om det finns de som kan bli bättre (heldagar på landet och sjön till exempel, men det går inte att jämföra- egentligen.) Ha det bra.

Min kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har fixat 15 Torres bilder till dig nu :p