fredag, juni 27, 2008

HejsanHoppsan. Det här har varit sommarlovets segaste dag. Jag har gjort av med 380:-, 300:- för mycket. Suck. Ibland är jag bara för dum.
Ikväll ska jag bada med Ruben och sedan ska jag träffa Harald och kanske några till om dom skulle känna för det.
Jag undrar hur många det är som kör på att lägga sig tidigt idag eftersom att det är Km i morgon? Förhoppningsvis är det inte alltför många.
Jag har precis fått tillåtelse att picknicka/bada med Freddy en dag på lovet, det ska bli riktigt kul- så länge sedan jag träffade honom.

Och så att Alla vet! Nu har jag fått en ny mobil. En K810i (haha läste på förpackningen, visste inte att den hette så). Jag har samma nummer som förut, så nu kan ni nå mig nästan överallt igen. Förutom när jag sover. Ha det bra!

Träffade Rosol Johanna och Sara igår, blev mycket kramar. KÄRLEK.

Inga kommentarer: