tisdag, juni 24, 2008

Tjo. Nu är jag hemma. Det har varit ett nice läger. Det har blåst mycket, och första natten åskade och blixtrade det (ni som känner mig fattar att jag stod och skrek och att tårarna sprutade- som tur var hade jag Max och Jacob som tröstade mig, haha). Åkningen har varit bra i mellanåt, jag fick två bra åk som jag är nöjd med. Vi fick 1 timmes åk om dagen, 3 timmar alltså. Men det var lite halvdant med det eftersom att vädret sa andra saker.
Men vi har haft skoj och jag har lärt mig lite nytt. Fredrik var bra och det var kul att lära "känna" honom.
Nu tänker jag gå ut och gå en promenad (hade tänkt att springa men jag vågar nog inte göra det än, väntar en vecka med det så att tån får lite mer att läka i) och sedan kolla på någon av de filmer som jag fick låna av Madeleine i torsdags- jag har inte sett någon än..

Men ni får ha det så bra. I morgon jobbar jag, sedan åker jag och bror buss till landet på kvällen för att spela fotboll och bada med folket där. Torsdag- jobbar, och sedan den efterlängtade glassen med Sara och Rosol.

Vi hörs!

Jag kom bara på att jag faktiskt ägnat en tanke åt min f.d mentor Kajs-Marie, som troligtvis fått en liten bebis nu i midsommar. Och har hon det så GRATTIS! Och har den inte kommit än så önskar jag dig och Christian ett stort Lycka till!

Och så en sak till, ni vet, JAG SAKNAR ROSOL. !

Jag var bara tvungen sötnos. (; <3

Inga kommentarer: