söndag, juni 22, 2008

Tja. Idag/för 7 minuter sedan kom jag hem från landet. Det har varit en skojig helg med dock lite för mycket regn.. Men vi har badat, spelat fotboll, kort, hoppat studdsmatta m.m. Det har varit kul. Punkt.
Idag börjar mitt Wakeskateläger nere på klubben. Vi som är med är jag, Max, Jacob och Oskar. Fyra stycken, niice!
Det slutar på tisdag, så ska jag jobba onsdag och torsdag (eftersom att det var grymt lite folk). På torsdageftermiddag ska jag och Sara gå ner i hamnen (till Rosols sommarjobb) och äta glass- längtar!
Och på lördag är det en tävling på klubben som jag ska vara med på. Då ska troligtvis Fredrik och Niklas (två kompisar från landet) komma till Nynäs hela dagen.

Och så att Alla vet. Jag är onåbar i den högsta grad.
Och det har jag varit sedan i torsdags vid lunch- då min mobil gled ur min ficka och ner på haavets botten.. Jag har alltså ingen mobil. Så vill ni få tag i mig är det lättast att antingen ringa hem (där troligtvis ingen är), eller ringa till landet (där ingen är förrän på söndag). Eller så kan ni ju alltid försöka på mammas mobil, som jag kanske svarar på. Annars lär vi höras eller ses på stan.
Just nu har jag en Nokia 3310, som inte funkar- det som fungerar på den är alarmet och snake 2 (jag har fel simkort i nämligen). Och till den finns inget nummer.

Men jag kan glädja er med (och mig själv) att jag ska få en ny mobil av mamma- men hon tycker att vi ska vänta till slutet av sommaren, och kanske är det smart. Men vi får se hur det utvecklar sig, ta inte bort mitt nummer- när jag får en ny ska jag fråga om jag inte kan få behålla mitt gamla.

Nu drar jag iväg igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :)
Jo jag tänkte bara om du vill ha lite support på tävlingen så kan jag dra med mig ett gäng brudar (om dom vill följa med så klart) och heja på dig :)

Wakeskatebrud sa...

Hallå.
Det är antagligen för att kolla på Johan i så fall och inte på mig, så ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte. Vi kanske ses. (: