onsdag, juni 18, 2008

Hallå. Det är kväll och jag borde inte sitta här utan en tv. Sverige-Ryssland lirar fotboll och jag vill så gärna se matchen, men jag är sur på pappa för tillfället- så jag Vägrar att sätta mig bredvid honom i soffan. Mest för att inte ge upp.
Dagarna rullar på, i morgon är det sista dagen som seglarledare denna vecka. Sedan jobbar jag onsdag och torsdag nästa vecka.
Idag var det ganska körigt, blåste 7-9 m/s västligt och två båten vände runt helt. Jobbigt. Men jag har också lärt mig massor av knopar av Kristoffer- som jag lärde mig förra året (och förrförra) men som jag glömmer bort under vintern då de inte används.
Jag och bror tar 16:06 bussen till landet i morgon, kul att komma ut! Snackade lite med Niklas idag, trevlans. Eva-Lotta ringde igår och sade att inte Olivia och Felicia kommer ut, trist.
Ni får ha en Trevlig midsommar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var inte ledsen för att du missade matchen...
Den var usel/bedrövlig/värdelös/miserabel/pinsam....välj själv!
Hoppas tån mår bättre =)
Kram Maria

Anonym sa...

Trevlig midsommar :)
Vi kanske kan ses snart om du har lust?
kram

Wakeskatebrud sa...

Haha, jo jag fick höra det sedan. Den blir bättre, doktorn sa att jag inte fick bada på 4 veckor- jag tror att den läker fortare av att bada.
Ha en bra sommar! Kram.