söndag, juli 20, 2008

TjenisP... ! Hoppas att allt är lungt med er. Med mig är allt Ok. Jag kom precis hem från landet, som planerat. Veckan har varit bra på Många sätt. Jag har jobbat 09:30-11:00 varje dag med småbarn (grupp 1, 09:30-10:15, 3-4 år. grupp 2, 10:15-11:00, 5-6 år) som ska lära sig simma- men mest badade. Det var jättekul. Niklas och Anton jobbade med de två andra grupperna (12:00-14:00). på den övriga tiden har vi spelat kort, badat, spelat massor av fotboll, kollat på One Tree Hill (jag och Kataraina), bastat, grillat, varit ute och badat och fikat på öar, sovit i Fredriks båthus, åkt wakeskate m.m. Men nu kände jag att jag ville hem.
Victor från 2006 var ute två dagar, det var riktigt kul! Efter att inte ha sätt varandra på två år hade vi massor att prata om, jättekul.
Jag åker ut imorgon eftermiddag igen för att äta middag med några kompisar, trevlans. Så ikväll ska jag roa mig med att träffa killarna, kanske träffa Hanna oc ett tag. Kul. (:

Johan åker till Grekland idag. Ha det så kul! Jag saknar Johanna (Lundell) en aning, och tjejer; Sara Rosol Linneá Jenny och Frida- vi måste ha vår kväll snart, <3.

Kram Emma

Inga kommentarer: