söndag, augusti 10, 2008

Hej! Min vecka har varit bra. Att jobba mån-tors var riktigt ansträngande. Som jag sa hade jag 3 engelsmän.. Och dom gjorde ingenting lätt för mig! Urk! Fast det ologiska var att man inte kunde hata dom.. Jag var inte långt ifrån. Vädret har varit ostabilt hela veckan; regn, blåst, molnigt.
På eftermiddagarna har jag varit ute med Johan, Harald, Johanna (Lundellskan) och Olivia, i omgångar. Det har varit mysigt.
Johanna har övernattat hos mig i 2 nätter, det var trevligt. Igår var jag med Petra hela eftermiddagen, kul att se bruden igen.
I fredagskväll var jag på landet, Fam. Hyde´n hade middag. Häärligt. Fick någon skymt att Sjödin. Behövdes, ser dom inte förrän nästa sommar nu.
Jag har varit ute och sprungit 2 ggr också, det kommer bli 3, för jag ska springa idag också.
Jag har så svårt med det här med fotbollen. Om jag börjar lira, kommer jag att vara tvungen att operera min tå igeen då? Eller är det faktiskt bra den här gången? Det kommer jag inte veta förrän jag börjar spela.. Och är jag välkommen efter att inte ha hört av mig sedan i Maj?

Jag dör ju inte direkt av att träna på egen hand. Fast..
Jag saknar nog fotbollen, innerst inne.

Jag fyller år i övermorgon!


Kram Emma

Inga kommentarer: