måndag, augusti 04, 2008

TJABBA! Jag är hemma från Alingsås och Sm sedan igår runt 23:00 och idag började jag jobba. Vilken hopplös dag jag har haft! Jag är instruktör för fortsättarna, fyra barn, tre av dem är från England. Det är ioförsig svinkul, men vädret har varit urk och min motorbåt har stannat hela dagen- så jag har fått Dra igång den ett antal gånger.

Men Wakeboard/Wakeskate Sm var kul! Roligt att träffa alla människor och att få åka med sådan publik (även om det inte gick sådär jättebra för mig). Det var jag och Mickan i skate för damer, så jag kom 2a.
Det har varit en kul helg, och nu kommer en jobbig vecka. Vi ska på middag på landet på fredag hos några kompisar. Den 12 augusti fyller jag år, 13onde ska vi på Mamma Mia, 16onde har Niklas och Fredrik konfirmation, 17 flyttar Johan (...) och 19 börjar plugget. Mums.

Ikväll ska jag ha kuul.




Kram Emma

Inga kommentarer: