onsdag, juli 30, 2008

Hej. Dagen har varit kuul. Frukost med Johanna (L) på Nicksta kl. 09:00-11.00. Sedan drog jag till klubben (11:45), fick två åk innan 17:45 (första sög, så jag kände mig tvungen att ta ett senare också- annars skulle jag vara så otaggad inför Sm, så andra åket fick jag till det) då jag cyklade sällskap med Harald hem. Solig dag, jätteskönt att bara vara där. Sedan cyklade jag förbi Lilla Haraldh och hans familj, de var ute på gården så vi pratade lite.
Hem-> Äta.
Runt 19:00 kom Olov förbi, vi tog oss till Knappelskär med Gabbi. Sedan, vid 20:30 kom Harald och Johan ut. Vi snackade, lyssnade på musik och roade oss.
23:30 kom mamma och hämtade mig. Jag ska packa, och göra iordning inför imorgon då det bär iväg till Alingsås och Wakeboard Sm.
Det ska bli superkul, hela familjen åker i år. Önska mig Lycka till, och ni får ha det så bra.

Kram Emma

Inga kommentarer: