tisdag, juli 29, 2008

(om måndagen)

Tjenis. Idag var jag först ute och sprang (skulle haft sällskap av Rosol men hon försov sig- nu är vi kvitt). Sedan åt jag lunch, tittade på One Tree Hill och sedan gick jag och Melker ner i hamnen och köpte glass. När jag kom hem hämtade jag badkläder och cyklade till Nettis där Olivia väntade. Vi cyklade till 10an och badade och jag var hemma igen efter två timmar. Trevlans. Då åt jag middag och sedan kollade lite på One Tree Hill (igen) för att möta upp My och Johanna W vid Sandhamn. Vi träffade Natalie och hennes kusin Tove, tillsammans gick vi till 10an där vi mötte Marcus och Emma. Vi tjejer gick hem till Johanna och bakade Kladdkaka, åt den, pratade och kollade på Fucking Åmol. Mys. Hoppas att ni har haft en bra dag. (:

Kram Emma

Inga kommentarer: