tisdag, september 30, 2008

hejsan. jag sitter och pratar med oskar. jag måste verkligen ta och pallra mig upp till fagersta snart. läget med mig är ok, för er som undrar. men jag måste säga, igen, att jag saknar olivia. jag har inte berättat det, men hon är bortrest i 7 dagar (hon kommer hem på lördag) till en ö utanför frankrike som heter någonting jag inte kan stava. och inte för att ni kanske märker en så stor skillnad, men jag gör det! jag saknar henne hela dagarna. skolan ligger inte ens på samma planet som den gör när hon är här. i morgon ska jag och nettis åka in till stockholm efter skolan och leka, det ser jag fram emot. något jag ser mindre fram emot är att jag har persondata på förmiddagen- hjälp! men jag hoppas att det är kul, fast det känns lite läskigt. jag valde det av en anledning: jag kan ingenting om datorer. bara hur man sätter på den, loggar in på msn/surfar och stänger av den- i stort sätt. vi har oförberettprov i engelska på fredag, yummi.

nu ska jag lägga mig och läsa "allt för min syster" ( av-ni vet, jodi picoult).


Inga kommentarer: