lördag, september 27, 2008

hej på er! jag har haft en bra vecka. jag har roat mig med olivia och harald, gymmat, dansat och igår hade vi naturkunskapsprov. och sedan har jag lärt känna en jättegullig tjej som heter alexandra- vi skulle ha individuelltval tillsammans, men nu blev det inte så. efter skolan tog jag och melker tåget till sthockholm, kom hem runt nio igårkväll. vi hade haft riktigt trevligt- eftersom att vi båda varit på shoppinghumör. men melker hade missat en storlek på sina jeans, så vi åkte in idag igen, då jag hittade (hehe) lite mer prylar jag köpte. ikväll ska vi ha middag för seglarfolket, senare ska vi ungdomar hem till gärdek där dom har fixat för oss så att vi har lite att göra, troligtvis sover vi kvar. imorgon ska jag till landet (är det planerat), niklas mattias fredrik och kataraina är här. härligt. imorgonkväll ska jag gymma och gå på yoga. ha det bra!

Inga kommentarer: