söndag, september 21, 2008

tjabba. jag sitter och sabbar stefans teorier om mig och rickard, han hade tydligen fått för sig ett och annat. men det är ur världen nu. min helg var trevlig, jag har dock fått riktigt dåliga nyheter av madelaine: elsa mår inte bra.. hon är kanske till och med inne på sina sista dagar i livet .. och det svider när jag skriver det. så därför ska jag gå till dem efter middagen i morgon.jag kom precis hem från landet. när jag kom ut igår var alla hos olivia och felicia: vi spelade kort, snackade och roade oss på annat sätt. senare på kvällen runt nio gjorde vi upp en brasa och satt runt den hela kvällen och pratade, sjöng och drev med varandra. idag har vi sovit länge, kollat på film, och varit ute. det var verkligen roligt att träffa alla. vi får se hur det blir nästa helg - niklas och mattias är i sverige då också. upps, nu var jag tydligen för seg. jag och mamma ska på yoga. jag vet: yoga!? förhoppningsvis är det kul.. antagligen är det inte sista gången mamma vill ha med mig. hoppas er helg var bra, och att er vecka blir.. intressant och rolig!

Inga kommentarer: