söndag, oktober 26, 2008

Hej. Jag kom precis hem efter två nätter i Johans lägenhet i Fagersta. Det var roligt att få se hur han bor, värsta lyan ju. Vi spelade skate (tvspel) och sov. Det finns verkligen ingenting att göra i Fagersta! Men det är mysigt. Jag har inga kommentarer om helgen, förutom att det blev hemskt för mycket godis för min del (tur att jag ska träna imorgon) och att jag äntligen fick bada så länge att fingrara och tår blev till russin (vi har inget badkar hemma..)! Vi vände upp och ned på dygnet totalt och jag måste säga, även om det inte är likt mig, att det var skönt. Tack för en trevlig helg Johans kompisar. Olivia tog bort sin tandställning i fredags, och jag har fortfarande inte sett henne! Det är sorgligt! Men just nu får jag inte tag i henne.. Men nu måste jag allt leta reda på henne. Jag sitter här med min nya bärbara dator, så härligt!

Jag är hemskt ledsen. Jag ångrar mig, och fick jag önska det ogjort så hade jag gjort det. Jag har inte mycket att säga till mitt försvar, jag hoppas bara att den som säger att tiden läker alla sår för en gång skull har rätt.

Hejdå.

Inga kommentarer: