onsdag, oktober 22, 2008

Hej. Min dag har varit bra, först var jag i plugget och stod ut med pluggets sega datorer (som var mindre trevligt) sedan gick Olivia och jag hem till mig. Senare ikväll tränade jag och just nu sitter jag och irriterar mig på min sega dator (som hakar upp sig varannan minut). Pappa ringde Elgiganten idag, datorn är inte klar än- den skulle varit klar i måndags, dom kan ta sig i rumpan! Snart är det höstlov och på fredag tar Olivia bort sin tandställning. I helgen ska jag upp till Johan med Max Donald och Harald. Det ska bli jätterolig, jag har inte sett hans lägenhet än (bara när Filippa bodde i den..). Hoppas att ni har haft en bra dag. Måste tillägga att jag ibland tycker att vissa personer går för långt, det är tråkigt att dom inte märker det själva, när det skadar andra. Men som sagt, hoppas att ni haft en BRA dag! Hejdå.

Vi är så bäst, bäst, bäst, bäst och bäst!

Inga kommentarer: