tisdag, oktober 28, 2008

Hej. Det var tungt att gå upp i morse.. Men det blev en trevlig springtur med Rosol, det märktes att vi knappt sett varandra på några månader- vi hade mycket att pata om.Vi bestämde oss för att ha en tjejkväll imorgon kväll, det var länge sedan vi hade en fulländad sådan. Det ska bli mysigt att träffa alla tillsammans. Jag ska snart träffa Olivia, tanken var att jag skulle pluggat. Problemet är att jag har svenskauppgiften sparad på datorn i plugget! Och dokumentet i naturkunskap då vi håller på att fördjupa oss i energikällor orkar jag bara inte öppna, det är ju lov för sjutton! Jag blev jätteavundsjuk då jag hörde att inte Rosol har någonting under lovet eftersom att Deras lärare tyckte att ungdomarna skulle ha ett riktigt lov och kunna njuta av det.

Min vecka ser ut följande
onsdag: springa med rosol, måste plugga naturkunskap!, kväll med tjejerna, sthlm på dagen med mamma
torsdag: fika med alex, 2 pass på kvällen
fredag: kvällsfika med matilda i stockholm, idol med olivia
lördag: mayas innebandyträning, få hjälp av pappa att måla om i mitt rum
söndag: göra klart rummet, träffa olivia, 2 pass

Det är sjukt egentligen, varför gör man inte det man borde, när man vet att det är vad man borde göra? Hejdå.

Inga kommentarer: