fredag, oktober 31, 2008

Hej. Det har precis blivit fredag. Jag har inte skrivit sen i.. tisdags? Jag vet inte riktigt, men det var några dagar sedan i alla fall. Så i tisdagskväll var jag på Fifa 09-kväll hos Johan och ägde skiter ur killarna. Igår var jag och mamma i Stockholm och hittade en jädra massa prylar. Vi provade peruker och glasögon- en riktig upplevelse måste jag säga. Och, jag passar faktiskt i svart hår! Eller, det var väl inte super sexigt kanske, men det skulle funka. Igårkväll träffade jag Johanna, det var så otroligt länge sedan vi bara hängde. Senare beslöt vi oss för att dra till Donald med de andra och vi kollade på en film som handlade om att räkna kort i poker (tror att den hette "21")- mesta delen satt jag och Johanna och flummade. Gamla tider, haha.

Idag har jag lökat One Tree Hill hela dagen, nästan (jag gick en snabb promenad med Harald och såg en film med Olivia nu i kväll: "You, Me and Dupree", rolig film). Jag är på fjärde boxen, då Nathan och Haley ska få barn, men det händer massa prylar. Och Peyton får besök av först sin låtsasbror Derek som visar sig vara psyko och sedan hennes riktiga halvbror Derek som är urgullig! Lucas, han är- som vanligt- helt underbar. Men, jag har inte kollat klart än, så vi får se vad som händer.. Den elaka Derek är i alla fall i fängelse så Peyton kan slappna av.

Jag har inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort, ärligt talat så har jag inte pluggat någonting. Men jag har tänkt (just nu funkar inte mina planeringar så bra..) att jag ska måla klart mitt rum imorgon och på lördag, så kan jag ägna söndagen åt att plugga. Får se hur det går med den saken. Men just nu klarar jag i alla fall inte av att plugga, speciellt inte i mitt rum.

Jag kom på en sak idag.. (idag=torsdag)

Hejdå.

Inga kommentarer: