lördag, november 08, 2008

Hallå! Johan Palm hängde löst igårkväll! Tillsammans med Lars som, tack gode gud, åkte ut! Men det var en trevlig kväll tillsammans med Jeanette Olivia Julia och Mia. Idag har varit en fullsmockad lördag. Tränade med mamma imorse (boxersice och styrka), sedan åkte vi till Älvsjömässan med elvatåget, det var Hälsomässa. Sedan kom vi hem, med massa prylar (bland annat en dansmatta!), runt fem. Middag och sedan träffade jag Izze, vi lekte till runt halv elva (?). Roligt roligt. Sedan avslutade jag kvällen med att vara med Julia Jeanette och Olivia en stund. Det var jobbigt att gå upp imorse, träningen började klockan nio - jag var knappt vaken. Men jag vaknade fort.. Pust och stön, vad jobbigt det var! Men vi hade grymt roligt! Men jag kan inte träna varje lördagsmorgon, det kommer ta död på mig. Så vi får se om det blir varannan framöver eller om jag dör.

För att det här inlgget ska komma på rätt dag (fredag, alltså) måste jag skriva klart det innan om åtta minuter. Mums. Men jag får skriva mer imorgon. Ha det bra, Hejdå!

Inga kommentarer: