måndag, november 03, 2008

Hej. Jag pappa och Melker var på bio igårkväll, vi såg den nya Bondfilmen (Quantum of Solace). Jag hade hört massa kritik om den innan så jag såg inte riktigt fram emot att se den. Men jag måste säga att jag gillade den. Ge den en chans.

Dagen har varit bra, trots att det var första dagen i plugget på en vecka- det är tråkigt hur fort man kommer tillbaka i rutinerna. Efter skolan hann jag inte med att göra så mycket, käkade middag med en liten skara av familjen (= jag och pappa) och sedan stack jag och tränade. Jobbigt pass idag, men det är det vi gillar! Imorgon ska jag plugga tyska med Jeanette efter skolan, sedan ska jag skriva klart svenskan som vi har till på onsdag. Snart ska jag plugga tyska och matematik, jag har fem minuter på mig att surfta och chatta innan jag sätter igång- så nu blir det aktivt. Hejdå.

Inga kommentarer: