onsdag, november 05, 2008

Hej. Hoppas att det är bra med er där ute. Här kämpar man för att överleva (bara för att låta lite dramatisk..), och det går ganska bra. Plugget gick fort, jag hade ju sovmorgon idag- det gick lite sämre. Jag tog en väg till skolan jag inte går i vanliga fall (tänkte att den var snabbare, och Olivia var inte med och kunde säga att jag hade fel), men aack så fel jag hade. Jag kom precis när vi började, fast jag hade tänkt att jag skulle komma en kvart innan.

Jag lånade en bok idag, "Nästa sak på min lista" av Jill Smolinski. Det verkar jättebra,vill bara bli klar med den så jag kan läsa om den. Jag och Olivia diskuterade nämligen en sak idag, vi båda läser bra böcker mer än en gång- eftersom att man första gången missar detaljerna. Och det är irriterande då man märker att en bok är bra, och vill veta hur den slutar för att, ja, läsa om den.

Nu ikväll var jag med Veronica när hon hade ett danspass med 6-7åringarna, jag fick kolla hur själva lektionen gick till, och det verkar verkligen jätteroligt! Sedan tränade jag och efter det passet frågade Anki mig om jag skulle ha lust att gå på en kurs då man blir intruktör i spinning. Och tada, självkart! Det här är verkligen roligt, jag älskar det jag håller på med. Men hon frågade också om jag så småningom vill bli instruktör i body pump också, det ska jag visserligen tänka på eftersom att det är ett tag kvar, men ändå- roligt.

Nu ska jag borsta mina tänder. Hejdå!

Inga kommentarer: