tisdag, november 25, 2008

Hur sparar man tuggummipåsen med tuggummin i längst?

- Man glömmer var man lagt den.. Jag hittade min i en icakasse, som låg i en bokiakasse vid fotändan av min säng idag, jag skulle kolla om jag kunde slänga bokiakassen eller inte. Nu kan jag göra det. Suck.

Ni kanske vet att jag var orolig för vad jag skulle få på matteprovet förra veckan..? Jag kände tårarna bränna bakom ögonlocken då Olivia fick tillbaka sitt prov. Men det gick bra, vi fick Vg. Segerdans! Så skönt.

Nu i eftermiddag ska jag försöka hinna med följande: sätta ihop ett 30 min pass, träffa Madeleine, baka en kladdkaka, fira pappa och sen, slutligen, träffa Olivia. Yummi. Jag och Madeleine har lite viktiga saker för oss, troligtvis går det ganska fort, måste bli klar med kladdkakan innan pappa kommer hem. Han fyller egentligen år på torsdag, men han åker till Karlskrona i morgon med jobbet (han hade glömt att han fyllde år, då de planerade vilka dagar de skulle åka..)och kommer inte hem förrän fredag.

Jag har kommit in i Twilight nu, ledsen över att behöva säga det Olivia.. Men jag tror att jag håller med Jeanette och Julia om att Edward är.. seexig! Jag dör, och än så länge läser jag bara om honom. Bara det borde säga något. Med andra ord, jag hade något att jobba med: din syn på att vara sexig, men ta det lungt jag har några månader på mig - heheh.



Jag och Johanna när vi var bebisar, några glada ena.

Inga kommentarer: