söndag, december 14, 2008

så taggad inför kommande vecka..

-Jag sitter och tänker på Rosol.. 9an var nog mitt bästa år. Det var helt underbart, synd att jag inte tyckte det då.. Hur roligt hade vi inte, egentligen? Hela året var full av bara lek. Vi gjorde allt (som man inte skulle göra). Tillsammans gjorde vi det året underbart. Jag saknar dig.-

Den här veckan är verkligen inget att se fram emot.. Imorgon har vi naturkunskaps inl.(som jag snart ska avsluta), svenska inl.(som jag precis har avslutat), och sedan på kvällen har jag mitt första spinningpass som instruktör! Det är galet, jag är så nervös! Fast det ska såklart bli roooligt! Och på tisdag har vi idrottsprov(ska börja plugga på det ikväll) och tyskaläxa(som jag inte vet vad vi har på.. än). Onsdag blir nog en ganska lugn dag, jag börjar halv tolv. Spinningpass och fotbollsträning på kvällen - skojskoj! På torsdag har vi matematikprov(hjälphjälphjälp - tur att det inte är "STORT prov" den här gången). Och på kvällen ska jag och mamma på Peter Jöbacks julkonsert i stan, mysigt. På fredag börjar vårt jullov runt elva! Åh, så härligt. Jag och Olivia ska in och julhandla på eftermiddagen eftersom att vi inte har köpt några julklappar än..

Nu ska jag plugga, sen blir det Wallander! Hehehe..

Inga kommentarer: