måndag, december 15, 2008

bortslarvat usb sökes..


Hej hej hallå! Mitt humör är på topp! Dagen har väl varit mer eller mindre lärorik, plus att jag glömde kvar mitt usb-minne i B10 på svenskan.. Vadå klant? Jag hoppas att jag inte behöver önska mig ett nytt i julklapp(vadå slöseri). Imorgon har vi idrottsprov och tyskaläxa(som jag fortfarande inte vet vad vi har på?!), ser fram emot dem båda - riktigt mycket.. Men det ska nog gå bra. Min motivation är som bortblåst, har jag över huvudtaget något skäl till att göra mitt bästa, och göra det bra? Känns inte som det. Jag ser verkligen fram emot jullov, och det är nästan pinsamt att berätta att jag räknar dagarna som är kvar! Det ska bli så härligt!

Jag hade mitt första spinningpass nu ikväll, och det gick så bra! Jag fick ett jädra adredalin och kände inte av någon trötthet alls, jag blev verkligen bra på humör! Åh, vad jag ser fram emot det här. Nästa pass är på måndag, sista innan det stora på nyårsafton. Woho!
Eftersom att jag är på så bra humör är det nog bäst att plugga lite idrott.. Det är sjukt vilken skillnad det är mellan praktik och teori (det här suger ruumpa, även om det är intressant - så är det segt). Seee you!

Inga kommentarer: