söndag, januari 18, 2009

anatomi: skam den som ger sig!

Jag sitter och pluggar anatomi, det är svårt - men faktiskt väldigt roligt(borde ni testa någon gång..). Jag känner mig inte riktigt redo för en ny vecka, men när är man det.. Fast det är skönt att vår senaste dag, nu i vår, är klockan tre(vi slutar dock tre fyra dagar) - och inte halv fem som det var i höstas. Pch imorgon ska jag jobba, två spinningpass halv sju.. Får se hur min inte än tillfriskna hals klarar av den utmaningen.

Jag är lite besviken.. Jag skulle följt med Olivia och hennes pappa till fjällen i början av februari(han jobbar på Oljan), men så läste jag igår att grundutbildningen är samma helg.. Det var i samma veva jag började tveka.. Vad kan en skidresa med Olivia vara om inte urtrist och trist och tråkig - och aldeless, aldeless, jätterolig! ...

Inga kommentarer: