fredag, januari 16, 2009

mojje.. en underbar man

Hej på Er! Hoppas att ni har haft en lugn vecka! Jag låg i sängen mellan lördag och onsdag, så det kändes skönt nu när jag fått rätt på vad som är natt och dag igen. Igår slutade vi tidigare, så jag tog mig friheten och åkte med Johanna, Malin och Sara till deras hemtrakter - nämligen Ösmo.

Let´s dance ikväll(!), är ni taggade, säg att ni är taggade? Jag är galet taggad! Hahah. Vad tycker ni, ska Blondinbellas dans godkännas? Jag måste säga att jag gillar hennes blogg, och därför tittade extra noga då hon dansade förra veckan. Men, jag tycker inte riktigt att hon hade rätta knycken. Men förhoppningsvis kommer den senare, hur mycket har hon dansat på en skala. Nej, hon får några chanser till att visa vad hon går för. Och Mojje, trots att han faktiskt bara dansade en gång, så blev han min stora favorit. Jag kommer att sakna honom ikväll.. Men vi får ta del av Niclas danskunskapen istället, stod att hans första dans ska bli rumba.. Intressant. Men han ska dansa för Mojje - så jag hoppas verkligen att det går bra för honom! Och på tal om att det står om "blondinfajten" på aftonbladet just nu, så måste jag säga att jag var skeptisk till Lajla. Men hon är bra, jag gillar henne. Vi får se vad som händer med Isabella ikväll - det ska tydligen bli hett!
Själv ska jag sitta nerkurad i soffan med godis och Olivia. Ha en trevlig kväll!


Inga kommentarer: