fredag, januari 23, 2009

fullt upp!

Johanna kom förbi då jag precis var klar med dagens korsord (måste säga att korsord är underskattat.. Man kan bli beroende av det, läste jag någonstans..). Hon hade lånat två filmer på skolans bibliotek: Match Point och Ciao Bella (två filmer som jag och Olivia lånade i höstas), vi (jag) valde Match Point. Under tiden åt jag lunch och Johanna fick sig ett rejält mellanmål. Sedan kom Isse, när han hade slutat skolan - så de avlöste varandra. Vi spelade Yatzy (som jag vann överlägset!) och Sverigespelet - som dock han vann.


Isse: "Vad har sverigeflaggan för färger?"
Jag *säger det första som ploppar upp i mitt huvud*: "Grön och blå!"

Ikväll kommer Kalle, Olivia och Jeanette hit. Vi ska kolla på Let´s dance. Julia har legat magsjuk idag, så hon kommer inte - tråkigt. Jag hoppas på att hon med håret åker ut ikväll.


johanna och jag - på nicksta i slutet av åttan

Inga kommentarer: