tisdag, januari 20, 2009

lök-tv med pappa..


Peja (Peter) Lindholm -
ute ur "mästarnas mästare"

Jag måste erkänna att jag aldrig har varit något stort fan av "tv" - då menar jag allt som har gått på tv. Men då vi (Julia, Olivia och Jeanette) lökade Idol, på fredagskvällarna, i höstas blev det som en "tradition"(eller kalla det drog) att sitta framför tv´n på fredagkvällarna - som nu har övertagits av "Let´s dance".

Något jag och pappa har fastnat för är "Mästarnas mästare" som går kl 20:00 i 1an på tisdagskvällarna (alltså, idag). Det är ett program med svenska mästare (inom olika grenar, med olika många guldmedaljer i fickorna) som tävlar om vem som är just mästarnas mästare. Och det är riktigt rooligt, heheh. Men det var lite tråkigt att Peja åkte ut idag, han hade otur mot Ara.. Fast att välja mellan de två, är över huvudtaget väldigt svårt. Får se vem det blir som får lämna Spanien nästa vecka. Jag skulle nästan tro.. Hm,

Inga kommentarer: