onsdag, januari 21, 2009

mvg

Olivia, jag har kommit på det! Jag kom på följande, när jag låg på operationsbordet med foten i vädret: Gud(!), tycker att jag är så positiv hela tiden, så därför utsätter han mig för det här! Så enkelt är det.

Dagen har varit lugn, började leta fakta om frihetstiden (i Sverige) på 1700- talet. I början hittade jag ingenting, och sen låg jag under en hel hög med papper. Suck. Men, jag och Olivia fick tillbaka våra enskilda Baltutlämnings- inlämningsuppgifter (som vi skrev i höstas), och vi fick MVG - båda två! Det var väldigt skönt! Underbart.

Jag är ledig resten av veckan, just nu känns det bra(jag har värsta korsordstidningen att leka med). Men jag vet hur rastlös jag kommer att vara imorgon eftermiddag.. Jag bara längtar!


I sådana tider behöver man lite uppmuntring.. (;

Inga kommentarer: