torsdag, januari 22, 2009

trist och tråkigt

Hej på Er. Hoppas att ni har det bra i plugget, eller var ni än är. Det är grått ute, och det snöar. Men det är ingen snö som kommer ligga kvar - nej, den smälter då den når marken.. Jag har precis kollat klart på "Min brors flickvän", den var ganska bra - fast lite självklar: En ensam trebarns pappa träffar en kvinna som han blir förälskad i, då han är påväg till en släktträff. Men det visar sig att det är hans brors flickvän. Men det slutar såklart med att de gifter sig och brorsan (han som hade kvinnan från början) hittar en annan tjej.

Jag vaknade halv åtta imorse, så sedan dess har jag löst korsord. Intressant, men det blir lite enformigt. Större delen av dagen har jag funderat på vad dom gör i skolan.. Jag fick ett sms av Olivi för någon timme sedag, hehehe - ganska uppmuntrande.

Nu har snön gått över till regn. Och på lugna favoriter spelas "With every bit of me" med idolvinnaren Kevin Borg. Nu ska jag plugga anatomi, höres!


"She´s a lady, wooooho, she´s a lady" ....

Inga kommentarer: