fredag, mars 20, 2009

boowla

Tjo. Igår var jag med klassen i Sthlm hela dagen (postmuseum och fotolek). Malin, Sara och Olivia sov hos mig inatt - trevlans var det. Vi började elva idag, och då vart vi tvingade att gå en runda för att sedan fota en speciell plats - lovely.. Stefan fick bära mig på ryggen den mesta biten, tills jag blev för tung. Det hade kunnat vara ganska trevligt, om jag inte varit tre år och gnällt hela vägen.. Men vi överlevde. Att bowla på eftermiddagen var jätteroligt, till en början. Det gick ganska bra och vi hade roligt tillsammans i gruppen - men i slutet blev det lite stressigt = jobbigt.

Jag träffade Jonas efter skolan, skojskoj. Vi kollade på "The dark knight" och (hehe) Let´s dance. Men jag har inte sett vem som åkt ut än, får gå in på tv4.se och kolla sen. På tal om det, så var det final i mästarnas mästare i tisdags: Per Elofsson vann. Det var ganska tippat... Men han var en värdig vinnare.

HJÄLP! Morgan åkte ur Let´s dance! Final mellan Laila och Magnus på fredag klockan 20.00,


(trist att jag inte kan lägga in bilder från mobilen för tillfället)
larsson, jansson, andersson

Inga kommentarer: